Payday Loans
2024 április 25, csütörtök
Hungarian Bulgarian Croatian English Finnish French German Italian Polish Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Ukrainian

Hajdúszoboszló az utazási kiállításokon

utazsi_vasar_webreSokan várják a tavaszt és egyből utána az idegenforgalmi szezon kezdetét. A szakembereknek pedig tovább folytatódik a gyakorlatilag egész évben tartó kampány, hiszen ahhoz, hogy Hajdúszoboszlóra sok vendég érkezzen már tavaly össze kellett állítani, például a kiállítási helyszínek listáját.
 
        Már 2009-ben el kellett kezdeni tervezni a különböző kiadványokat és persze elkészíteni a hozzájuk való fényképeket, fordításokat, reklámokat és filmeket. A városmarketinget nem lehet évre lebontani. Itt nincs pihenőidő és gyakran szabadnap sem. 2010-ben szinte minden hónapra jut egy turisztikai kiállítás, mondta Lévay Enikő, városunk idegenforgalmi referense. Januárban Stuttgart Lindemann Úr javaslatára, majd Drezdában és Kassán voltak a Hajdúszoboszlót képviselő szakemberek, februárban Katowice ismerkedhetett városunkkal. Március elején az egész ország megcsodálhatja standunkat Budapesten, a 2010-es utazási vásáron, a hónap végén pedig Bukarestben. Áprilisban Krakkó és Kolozsvár, májusban Szatmárnémeti következik, hogy csak az év első részét emeljük ki. A kiállítások roppant fontosak, hiszen az utazni vágyó közönség várja a turisztikai rendezvényeket.  Tudják, hogy a helyszínen rövid idő alatt csaknem teljes képet kaphatnak az adott év kínálatából és bizony a különböző vásári kedvezmények is csábítóak. A szakembereknek tehát ügyesen kell sáfárkodni és dönteni, hiszen a megjelenés nem egyszerű produkció! Sok pénzbe és még több időbe kerül, ráadásul nem lehet mindenki mindenhol jelen, mert amíg az egyik csapat készül egy helyszínre, a másik épp indul a következő kiállításra. Több éves gyakorlat, hogy a költségek megoszlanak a város és a kiállítók között. Újdonság viszont, hogy Hajdúszoboszló közösen állít ki az Észak Alföldi Regionális Marketing Igazgatósággal. A tavalyi év alapján elmondható, hogy pozitívak a tapasztalatok. A város önállósága megmaradt és az összefogásnak köszönhetően a kiállítási költségek jóval olcsóbbak lettek. Gyakorlatilag a vendégek érdeke is az, hogy egy-egy régió közösen mutatkozzon be, mert az utazási szokások megváltoztak. A szabadság ideje alatt mindenki szeretne a lehető legtöbbet látni. A tavaszi médiakampány során a régió az internetet és az óriásplakátokat célozta meg. Nagyobb Erdélyi városokban március közepétől május közepéig láthatók majd a hajdúszoboszlói képek, a világháló segítségével pedig bárki megnézheti, városunk milyen kínálattal és szolgáltatásokkal várja vendégeit. A Szoboszlói Színes kérdéseire szívesen válaszolt Salamon Lajos, a Salamon Reisen Utazási Iroda tulajdonosa. Beszámolóját a január végi eseményről február elején küldte el. A Salamon – Reisen  idén is, mint az utóbbi években mindig, önálló 18m2-es kompletten berendezett standdal vett részt a kiállításon. Kelet magyarországi társkiállítói a Hotel Hungarospa Hajdúszoboszló, a Hotel Silver Hajdúszoboszló, a Hotel Aqua Sol és Béke Hajdúszoboszló, valamint a Thermal Hotel Aquaticum Debrecen voltak. Salamon Úr elmondta, hogy többek között, a fent említett 4 hajdúszoboszlói szálloda részt vesz a Salamon-Reisen, az MTZRT, a szállodák és az Önkormányzatok által létrehozott Légi Marketing Alapban, mely fontos mérföldkő az idegenforgalom területén.  Természetesen a vendégek és ezzel együtt a siker nem jön magától, ahhoz hogy teljes legyen, szükség volt megfelelő marketingre, a január 29-31 közötti esemény beharangozására. Ennek érdekében egy teljes oldalt jelentettek meg a legnagyobb példányszámú helyi napilapban és a  Salamon – Reisen több mint 5.000 névre szóló meghívót küldött ki drezdai vendégeinek a vásárra és a vásárt megelőző Magyar Turizmus ZRT rendezvényére. A kiállításon természetesen a szokásos vásári kedvezmény sem maradhatott el. Mivel Magyarország, az idei vásár Partnerországa volt, a vásár színpadán naponta 3 színvonalas fellépéssel a Debreceni Tűzvarázs Táncegyüttes népszerűsítette az országot és ezen belül az alföldi régiót. A kiállítás, az eddigi visszajelzésekből ítélve, a Salamon – Reisennek és társkiállítóinak rendkívül eredményes volt. Salamon Lajos külön kiemelte a hajdúszoboszlói szállodák aktív részvételét és a Tüzvarázs táncegyüttest, akik jelentős mértékben hozzájárultak a vásár sikeréhez.

Szoboszlói Színes– Kiss Klára –

A helyi hírek forrása mi vagyunk! – Minden jog fenntartva

Szoboszlói Színes– Kiss Klára – Fotó: Buzási László

A helyi hírek forrása mi vagyunk! – Minden jog fenntartva

www.szoboszloihirek.hu

A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.

Hirdetés
Hirdetés

Belépés

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Szoboszlói Hírek

Kiss Klára 

E-mail: szoboszloihirek@gmail.com

Postacím: 4200 Hajdúszoboszló, Somogyi u. 2/c.

ISSN 2061-7038 (Nyomtatott) - ISSN 2061-7046 (Online)