2010. március 09. kedd, 07:33
A hagyományokhoz híven első nap a szakma, majd a szakértő közönség tekintette meg az idei utazási kínálatot. Hajdúszoboszló, a régió valamennyi idegenforgalmi szempontból jelentős településével együtt, csatlakozott a Regionális Marketing Igazgatósághoz. Így nem csak a költségek csökkentek milliós tétellel, hanem a kínálat is jelentősen bővült, amire szükség is volt, hiszen évek óta jelentkező igény a turisták részéről, hogy nem csak az adott idegenforgalmi célpontot szeretnék jobban megismerni, hanem annak vonzáskörzetét is. Visszatérve a budapesti programra, a szakemberek szerint soha ennyi kiállító nem jelentkezett még Hajdúszoboszló hírnevét öregbíteni, mint idén. A várost képviselte szinte valamennyi szálloda, természetesen a HUNGAROSPA Hajdúszoboszlói Zrt. a Tourinform, összesen 19 szolgáltató. A cégek gazdagon hozzájárultak a reprezentációhoz is. Nagy volt az érdeklődés, főleg szombaton, amikor Rápolthy István berendezte a Tuba tanya mini változatát, ízekkel és illatokkal.
Szoboszlói Színes– Kiss Klára –
A helyi hírek forrása mi vagyunk! – Minden jog fenntartva
< Előző | Következő > |
---|